Early Bird Postlådeleverans – Early Bird skickar ett sms med en spårningslänk när paketet är på väg. Du får en smsbekräftelse när paketet levererats i din brevlåda eller utanför dörren. Leveransen kräver att ditt namn står på dörren eller att korrekt c/o är angivet. Om paketet inte kan levereras kommer det istället att lämnas hos ditt närmaste Bring-ombud.
Postnord Paketbox - Du kan själv spåra paketet via PostNods app. När paketet finns att hämta i paketboxen får du avisering via sms och i deras app. För att öppna paketboxen identifierar du dig med BankID i appen. Du behöver därför ingen kod.
Postnord Utlämningsställe - Du kan själv spåra paketet via deras app. När paketet finns att hämta ut hos ombudet får du avisering via sms och i deras app. För att hämta ut ditt paket identifierar du dig med BankID i deras app, eller så tar med giltig legitimation och uppger din kod för att hämta ut ditt paket.
Viktigt att tänka på: Att alltid kolla så att ditt mobilnummer och adress stämmer innan du lägger din order. Du behöver ett korrekt mobilnummer för att få aviseringar och inte missa ditt paket! Väljer du Early Bird måste adressen vara korrekt så paketet kan levereras till dig.
Om du inte har hämtat ut ditt paket inom 7 dagar går det tillbaka till oss som outlöst. Du debiteras då en avgift på 120kr för hanteringskostnader.
Vid mottagandet av leveransen ber vi dig att på kontrollera så försändelsen är intakt. Vid skada eller avvikelse görs en reklamation direkt på plats. Meddela även oss på kundservice@skopunkten.se.